Första mötet om digitalisering
Nu har vårens seminarieserie i fyra fristående delar satt igång! Den 7 februari samlades, vädret och trafikkaoset till trots, ett tjugotal entusiastiska deltagare för att delta på det första mötet: en inventering av digitaliseringens möjligheter och utmaningar.